Si no estàs d'acord amb invertir en els exèrcits, t'ho posem fàcil: no acceptis la declaració i fes objecció fiscal a la despesa militar. Un any més, i ja en van 7, la Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida impulsa la campanya 'Desarma els teus impostos' per la pau i el desarmament

20/06/2017

(Versión en castellano aquí)

El 30 de juny s'exhaureix el període per presentar la declaració de la renda, i tot i que moltes ja us heu assessorat per fer objecció, segur que encara quedeu uns quants que potser ho deixeu per darrera hora. És important que si vols fer objecció fiscal no acceptis l'esborrany.

L’Objecció Fiscal a la despesa militar permet a la ciutadania donar l’esquena als exèrcits i derivar els diners a un projecte o entitat que promogui la cultura de pau. La Coordinadora d’ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida impulsa per setè any la campanya Mogudes per la Pau. Se’ns justifiquen els exèrcits, fins i tot en temps de crisi i retallades socials, amb la falsa idea de la “seguretat”. Però, i si abordéssim les relacions internacionals no des d’una perspectiva militar sinó des de la gestió pacífica dels conflictes?

Què farem?

- Difusió 2.0. Sou imprescindibles! Perquè tothom se n'assabenti que es pot fer objecció fiscal, comptem amb vosaltres perquè ens ajudeu a difondre des d'ara mateix aquest post.

Si piuleu, un RT vostre també desarma:

- Desmilitaritzem l'educació: treball amb centres educatius i amb les associacions de pares i mares.

- Xerrades de sensibilització obertes a tothom

- Exposició 25 arguments per la pau

- Difusió de materials informatius on us expliquem de forma clara com fer l'objecció fiscal a la despesa militar. Sabem que per a molta gent pot ser farragós, per això hem elaborat la guia d'objecció fiscal 2017 com fer l'Objecció Fiscal en 10 passes, adaptada als nou canvis a l'hora de fer la declaració.

- Suport en la objecció fiscal a la despesa militar: si teniu qualsevol dubte o necessiteu assessorament us podeu posar en contacte amb la Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida:

objecciofiscal@coordinadora-ongd-lleida.cat

973.268.278

C/ Dr. Combelles, núm 11, baixos - 25003 Lleida

(Versión en castellano aquí)

Ajuda i normes d'ús

Participa

18.30 h. / 02-05-2017 ha dit:
ESTIC AMB VOSALTRES.tenim que VIURE I CONVIURE SENSE ARMAMENT que Base D'INTERESSOS, ASESSINATS, MALVIURE GUERRA I MALESTAR .BENEFICIA A 4 FAMILES A FANATICS ENCOBERTS PER RELIGIONS I CODICIA DE PROPIETAT

El missatge no compleix les normes

El teu nom
CAPTCHA Example