Si no estàs d'acord amb invertir en els exèrcits, t'ho posem fàcil: no acceptis la declaració i fes objecció fiscal a la despesa militar. Un any més, i ja en van 7, la Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida impulsa la campanya 'Desarma els teus impostos' per la pau i el desarmament

04/04/2017

(Versión en castellano aquí)

Des de dimecres 5 d'abril es pot presentar per internet l'esborrany de renda. És important que si vols fer objecció fiscal no acceptis l'esborrany.

L’Objecció Fiscal a la despesa militar permet a la ciutadania donar l’esquena als exèrcits i derivar els diners a un projecte o entitat que promogui la cultura de pau. La Coordinadora d’ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida impulsa per setè any la campanya Mogudes per la Pau. Se’ns justifiquen els exèrcits, fins i tot en temps de crisi i retallades socials, amb la falsa idea de la “seguretat”. Però, i si abordéssim les relacions internacionals no des d’una perspectiva militar sinó des de la gestió pacífica dels conflictes?

Què farem?

- Difusió 2.0. Sou imprescindibles! Perquè tothom se n'assabenti que es pot fer objecció fiscal, comptem amb vosaltres perquè ens ajudeu a difondre des d'ara mateix aquest post.

Si piuleu, un RT vostre també desarma:

- Desmilitaritzem l'educació: treball amb centres educatius i amb les associacions de pares i mares.

- Xerrades de sensibilització obertes a tothom

- Exposició 25 arguments per la pau

- Difusió de materials informatius on us expliquem de forma clara com fer l'objecció fiscal a la despesa militar. Sabem que per a molta gent pot ser farragós, per això hem elaborat la guia d'objecció fiscal 2017 com fer l'Objecció Fiscal en 10 passes, adaptada als nou canvis a l'hora de fer la declaració.

- Suport en la objecció fiscal a la despesa militar: si teniu qualsevol dubte o necessiteu assessorament us podeu posar en contacte amb la Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida:

objecciofiscal@coordinadora-ongd-lleida.cat

973.268.278

C/ Dr. Combelles, núm 11, baixos - 25003 Lleida

(Versión en castellano aquí)

Ajuda i normes d'ús

Participa

18.30 h. / 02-05-2017 ha dit:
ESTIC AMB VOSALTRES.tenim que VIURE I CONVIURE SENSE ARMAMENT que Base D'INTERESSOS, ASESSINATS, MALVIURE GUERRA I MALESTAR .BENEFICIA A 4 FAMILES A FANATICS ENCOBERTS PER RELIGIONS I CODICIA DE PROPIETAT

El missatge no compleix les normes

El teu nom
CAPTCHA Example