Coincidint amb el Mobile World Congress, arriba la segona edici├│ del congr├ęs alternatiu de l'electr├▓nica que t'explicar├á tot all├▓ que el MWC no fa! Drets laborals, minerals de sang, obsolesc├Ęncia programada... El 28 de febrer i l'1 de mar├ž a BCN

15/02/2017

Durant el congrés, tractarem 6 temàtiques estructurades en dos eixos: els impactes al Sud Global de l’activitat lligada a les cadenes de subministrament i al cicle de vida de l’electrònica i les alternatives a les estructures monopolístiques i privatives de les telecomunicacions i la sobirania tecnològica. Us deixem una infografia de cadascun dels temes que s'exposaran en panels amb la participació de persones expertes:

- Extracció perillosa de minerals a l'RD Congo.

- Vulneracions de drets laborals a les fàbriques.

- Obsolescència programada i abocadors de residus.

- Oligopolis empresarials.

- Programari lliure.

- Procomú.

Consulta el programa complet del Mobile Social Congress: taules rodones, projeccions de documentals, tallers, Restart Party i DJ de música lliure!

Entitats col·laboradores:

Lafede.cat - Organitzacions per a la Justícia Global / Escola de Cultura de Pau UAB / Amnistia Internacional Catalunya / Lliga dels Drets dels Pobles / Justícia i Pau / Solidaritat Castelldefels Kasando / Restarters Barcelona / Setem Catalunya / Electronics Watch / Programa UPC-Reutilitza / eReuse.org -Circuit Pangea / Softcatalà / Dimmons / El TEB / Guifinet / Fairphone/ Free Knowledge Institute-Xarxa Comuns IoT: The Things Network Catalunya/ Digital DIY / Jamgo / Eticom Som Connexió / Capa8

Ajuda i normes d'ús

Participa

6.1 h. / 10-03-2017 Jean ha dit:
Always the best content from these pridgioous writers. http://nsonisxoemi.com [url=http://lfkfzpue.com]lfkfzpue[/url] [link=http://wckuiynrtix.com]wckuiynrtix[/link]

17.2 h. / 09-03-2017 Prue ha dit:
Call me wind because I am abuslotely blown away. http://tashpvvtzp.com [url=http://vqgbmxxhx.com]vqgbmxxhx[/url] [link=http://iywsefios.com]iywsefios[/link]

El missatge no compleix les normes

El teu nom
CAPTCHA Example
Validació humana