Butlletí
Segueix-nos

Mobile Social Congress, un congrés alternatiu de l'electrònica

facebook meneame delicious

Coincidint amb el Mobile World Congress, arriba la segona edició del congrés alternatiu de l'electrònica que t'explicarà tot allò que el MWC no fa! Drets laborals, minerals de sang, obsolescència programada... El 28 de febrer i l'1 de març a BCN

15/02/2017

Durant el congrés, tractarem 6 temàtiques estructurades en dos eixos: els impactes al Sud Global de l’activitat lligada a les cadenes de subministrament i al cicle de vida de l’electrònica i les alternatives a les estructures monopolístiques i privatives de les telecomunicacions i la sobirania tecnològica. Us deixem una infografia de cadascun dels temes que s'exposaran en panels amb la participació de persones expertes:

- Extracció perillosa de minerals a l'RD Congo.

- Vulneracions de drets laborals a les fàbriques.

- Obsolescència programada i abocadors de residus.

- Oligopolis empresarials.

- Programari lliure.

- Procomú.

Consulta el programa complet del Mobile Social Congress: taules rodones, projeccions de documentals, tallers, Restart Party i DJ de música lliure!

Entitats col·laboradores:

Lafede.cat - Organitzacions per a la Justícia Global / Escola de Cultura de Pau UAB / Amnistia Internacional Catalunya / Lliga dels Drets dels Pobles / Justícia i Pau / Solidaritat Castelldefels Kasando / Restarters Barcelona / Setem Catalunya / Electronics Watch / Programa UPC-Reutilitza / eReuse.org -Circuit Pangea / Softcatalà / Dimmons / El TEB / Guifinet / Fairphone/ Free Knowledge Institute-Xarxa Comuns IoT: The Things Network Catalunya/ Digital DIY / Jamgo / Eticom Som Connexió / Capa8

Ajuda i normes d'ús

Participa

El missatge no compleix les normes
El teu nom
CAPTCHA Example
Validació humana
Codi de validació
Escriu el codi de validació

imaginaIS