Obrim una nova secció per presentar-vos la tasca de les entitats que formen la Coordinadora d'ONGD i aMS. Comencem per Alpicat Solidari, una associació sense ànim de lucre, creada per contribuir al desenvolupament dels països del sud, assumint el compromís ètic d’impulsar la solidaritat i contribuir a la lluita contra la pobresa i a les seves causes estructurals

13/02/2017

Una tasca que Alpicat Solidari fa realitzant projectes de cooperació que promoguin un desenvolupament sostenible i estimulant la participació ciutadana, mitjançant campanyes i informacions adequades.

Des de la seva creació l'any 2005, Alpicat Solidari està desenvolupant diferents projectes de cooperació a Baja Kunda (Gàmbia) en l'àmbit de la sanitat, educació, agricultura i cooperativisme.

Des de l'any 2012 Alpicat Solidari crea i gestiona un Banc d'Aliments a Alpicat, amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Alpicat, per cobrir les necessitats alimentàries bàsiques d'aquelles persones i famílies que ho precisin.

Vols saber més coses?

Facebook: https://www.facebook.com/Alpicat-Solidari-199782886708361

Isuu: https://issuu.com/alpicatsolidari

Telèfon: 647 823 443