FundiPau publica cada any el resum en català i en castellà de l’Anuari sobre “Armament, desarmament i seguretat internacional” que edita l’Stockolm International Peace Research Institute (SIPRI), un dels primers i més prestigiosos centres de recerca per la pau de tot el món.

13/11/2017

El SIPRI Yearbook 2017 presenta un recull d’informacions originals en àmbits com ara la despesa militar mundial, les transferències internacionals d’armes, la producció d’armes, les forces nuclears, els conflictes armats i les operacions de pau multilaterals, juntament amb les anàlisi més actuals d’aspectes importants del control d’armes, la pau i la seguretat internacional. L’anuari, publicat per primera vegada el 1969, està escrit per investigadors del SIPRI i experts convidats. Aquest quadern resumeix el contingut del SIPRI Yearbook 2017 i aporta exemples de les dades i les anàlisi que conté.

Resum de l’Anuari SIPRI 2017 en català

Resumen del Anuario SIPRI 2017 en castellano

Si voleu exemplars en paper, els podeu comprar al local de la Fundació o a la botiga electrònica de la nostra web.

Números antics:

novembre 2017