Després d'insistir, vam aconseguir reunir-nos amb representants d'Hisenda a Lleida perquè traslladin la preocupació de les entitats que promovem la cultura de la Pau davant la persecució que estan patint les persones que fan objecció fiscal a la despesa militar. Us facilitem tots els documents que necessiteu per respondre a aquesta vulneració de drets

04/06/2019

Davant l'allau de persones refugiades a qui es nega una vida digna, la Coordi proposa anar a l'arrel del problema i deixar d'alimentar aquesta maquinària de guerra. Adreçada a tothom que no vol invertir en els exèrcits, la campanya 'Mogudes per la Pau' explica a qui vulgui fer objecció fiscal a la despesa militar que no ha d'acceptar l'esborrany de la declaració que hisenda posa a disposició dels contribuents.

Des de la campanya "Mogudes per la Pau" instem a l'administració a reconsiderar la seua decisió com s'ha fet en alguns casos. En un país en què es calcula que el frau fiscal ascendeix a més de 26.000 milions d'euros, l'Agència Tributària s'està dedicant fa setmanes a reclamar petites quantitats de diners a persones que han fet Objecció Fiscal a la Despesa Militar els últims anys emparant-se en el dret a l'objecció de consciència expressat en l’article 16 de la Constitució Espanyola.

T'expliquem com desarmar els teus impostos en el nou Manual actualitzat d'Objecció Fiscal 2019

Fins a l'1 de juliol donem Suport en l'objecció fiscal a la despesa militar: les persones que tinguin qualsevol dubte o necessitin assessorament es poden posar en contacte amb la Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida: objecciofiscal@coordinadora-ongd-lleida.cat (973 268 278)

Informa't:

Mail: objecciofiscal@coordinadora-ongd-lleida.cat

Whatsapp: 671 577 000

Telèfon:  973 268 278

Visita'ns (concerta hora prèviament per telèfon o mail): c/ Dr. Combelles, núm 11, baixos (Lleida)

Et facilitem l'escrit per presentar al·legacions a Hisenda en cada fase:

"No hi ha camí per la pau, la pau és el camí"

Mahatma Gandhi

agost 2019

Presentació del vídeo: Les bones pràctiques en la campanya agrària:
(Dijous 8 d'agost a les 11:30h a la sala d’actes Unió de Pagesos de Lleida, C/ Riu Bessos N22.)