Des de la Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida convidem a la ciutadania a participar en les activitats que es faran al voltant del 8 de març

27/02/2019

El 8 de Març, dia Mundial de la Dona, hi ha un ampli ventall d'activitats arreu del territori. Us convidem a participar-hi en defensa dels drets de totes les dones del planeta.

Els nostres estatuts estableixen com a fins de la Coordi el promoure el treball conjunt de les ONGD i aMS de Lleida:

"Per a poder defensar de forma global i amb força suficient les polítiques de solidaritat respectuoses amb els drets i les necessitats de totes les persones i pobles del món"

"Impulsar o participar en l'intercanvi, la reflexió, la investigació i el treball conjunt amb altres sectors socials organitzats (partits, sindicats, empreses, moviments socials,...) contribuint així a enfortir el teixit de la societat civil de Lleida.

Ens sumem a la crida feminista del 8 de març i continuarem promovent un treball conjunt en la defensa dels drets de les Dones.

Treballem per aprofundir amb l'Enfocament de Gènere i en Base als Drets Humans, i això implica reflexionar sobre els titulars (de drets, de responsabilitat i d'obligació) de les activitats que portem a terme des de les organitzacions i els moviments socials. En un context d'agressió creixent als drets de les dones cal promoure, més que mai, el treball conjunt sense perdre de vista l'objectiu: la igualat des de l'exercici i garantia del drets de les dones.

agost 2019

Presentació del vídeo: Les bones pràctiques en la campanya agrària:
(Dijous 8 d'agost a les 11:30h a la sala d’actes Unió de Pagesos de Lleida, C/ Riu Bessos N22.)