Lleida pels Refugiats presenta aquest dijous 20 de desembre a les 19 hores al Cafè del Teatre de l'Escorxador el llibre solidari "Camins de mar i de sorra", una obra col·lectiva on han participat 28 creadores lleidatanes

18/12/2018

L'Associació Lleida pels Refugiats treballa en diferents accions per tal de millorar el drama de milers de persones que han de fugir del seu país perquè les persegueixen a causa de les seues conviccions polítiques, les seves creences religioses, però també i cada cop més a causa dels desastres naturals. L'entitat organitza activitats de sensibilització i recapta fons econòmics per portar a terme accions humanitàries.

En aquest context va néixer la idea de publicar un llibre solidari. Lleida pels Refugiats es va posar en contacte amb un grup d’escriptors i escriptores lleidatans als quals els va exposar el seu projecte. Camins de mar i de sorra ha estat doncs possible gràcies a la generositat d’aquests escriptors i il·lustradors, que han cedit gratuïtament la seva obra.

Escriptores i escriptors que han participat en el projecte:

Marta Alòs, Emili Bayo, Maria Barbal, Pep Coll, Rosa Fabregat, Miquel Àngel Estradé, Maria Pons, Francesc Pané, Alba Revés, Eduard Ribera, Anna Sàez, Ramon Usall, Montse Sanjuán, Josep Vallverdú

Il.lustradors i il.lustradores que han participat en el projecte:

Patricia Soria, Sònia Alins, Marçal Abella, Albert Farré, Carles Alberdi, Lupe Ribot, Adrià Donaire, AzadehNasiri, Maria Armengol, Sylvia D. Bonet, Matías Tolsà, Gina Farré, “Sagawa”, Cristina Carreras, Ermengol Tolsà.

Pròleg: Josep Borrell i Figuera, Director dels Serveis Territorials a Lleida del Departament de Cultura

Descarregar arxiu (TARGETO_ll_solidari_1.pdf)

agost 2019

Presentació del vídeo: Les bones pràctiques en la campanya agrària:
(Dijous 8 d'agost a les 11:30h a la sala d’actes Unió de Pagesos de Lleida, C/ Riu Bessos N22.)