"Benvinguts a la revolució dels valors! Per fi, un espai que et permetrà comprar com penses. Entre tots ho farem possible". Amb aquest missatge tant engrescador es presenten els integrants d'aquesta iniciativa, que ja ha recollit més de 20.000 euros a Verkami.

09/01/2018

Què és Ethical Time?

Et presentem un espai per ser tu mateix.

L'aplicació Ethical Time serà la 1a plataforma destinada a facilitar l’accés a la moda sostenible. Està pensada perquè puguis identificar de manera ràpida a quines botigues venen la peça de roba que estàs buscant, i de forma totalment gratuïta.

Per què Ethical Time?

El moment de ser ètics

Sovint els nostres valors no són els mateixos que els de les marques de roba que portem. Però tampoc és fàcil trobar alternatives.

Amb 'el moment de ser ètics' volem fer possible la coherència entre valors i accions, i poder oferir l'alternativa a un tema sobre el qual sovint ens fa por reflexionar: l'explotació laboral.

En els últims anys han augmentat molt les persones conscienciades envers aquesta problemàtica, i també les botigues que ofereixen una alternativa.

El principal problema a dia d’avui? La connexió entre ambdues. Per això, Ethical Time servirà de pont, donant pas a la revolució dels valors.

Com funcionarà?

ETHICAL TIME MEMBERS

Crearem un espai per a totes aquelles persones que vulgueu sumar-vos a la revolució dels valors. Per 20€/any podreu tenir:

• Descomptes a botigues de l’aplicació

• Accés a ofertes exclusives

• Podreu participar en concursos organitzats expressament per a vosaltres.

L’objectiu és crear la primera Xarxa de Consumidors de Moda Sostenible, i així fer visible que volem un canvi. Els membres d’aquesta xarxa seran els que faran possible el manteniment i desenvolupament de l’aplicació i associació al llarg del temps.

SUPORTS

Encara que no som molts els que estem construint el projecte, ens agrada dir que som moltíssims, perquè sabem que hi ha moltes persones que, des d’altres llocs del món, ens donarien tot el seu suport.

A més, hem rebut el suport incondicional de persones i entitats increïbles. Entre elles:

Qui està darrere d’Ethical Time?

Em presento. Sóc l'Ignasi, estudiant de Publicitat i Relacions Públiques, i el petit de quatre germans; que en general ha fet que amb el tema de reutilitzar roba... sempre hagi estat bastant sostenible. Com dic en el vídeo, un dia vaig decidir canviar la meva manera d’escollir a quines botigues comprava. I vaig investigar quines alternatives existien. Vaig investigar molt. Mooolt. (Si tens una botiga o marca de moda sostenible, probablement m'hagi estat unes quantes hores a la teva pàgina web). Aviat feia de mediador entre el meu entorn de persones i les marques de roba responsables. "Això ho pots trobar aquí; això altre allà...". I finalment, vaig decidir que les coses no podien seguir així, i vaig posar fil a l'agulla.

Vaig fundar l’associació sense ànim de lucre Ethical Time amb l'ajuda de la meva família, i després d'explicar el projecte s’hi van anar sumant persones. Han arribat a haver-hi al voltant de 30 persones voluntàries treballant al mateix temps.

I actualment, encara que és difícil dir una xifra exacta de les persones que de manera voluntària estan ajudant-nos, sí que us puc assegurar que segueixo jo darrere de tot; ara amb més suport, consellers i assessors que mai.

Entre tots hem mirat com fer realitat el projecte, i això passa per fer una inversió inicial. La idea, sens dubte, és que Ethical Time acabi constituint-se una realitat, i sigui sostenible econòmicament.

Podeu ampliar la info al projecte Ethical Time a Verkami

gener 2018