A la Fira d’Economia Social i Transformadora de Ponent (7,8 juny al Turó Seu Vella) pots viure experiències diferents, aprendre i conèixer una altra manera de relacionar-te amb el consum, l’economia de base, les cures, la sostenibilitat de la vida…

15/05/2019

Les persones voluntàries són les encarregades de donar suport a la realització de la Fira: muntar, desmuntar, servir i dinamitzar activitats. Cadascuna de vosaltres és imprescindible perquè la Ponent FEST sigui un èxit. Gràcies per voler participar-hi com a persona voluntària!

Les dades que et demanem ens permeten situar-te en llocs del teu interès, poder obtenir millors resultats i facilitar-te un bon aprenentatge. Abans d’omplir el formulari, si us plau, llegeix les Condicions de participació del voluntariat:

• La persona voluntària desenvolupa les seves funcions de forma lliure, gratuïta i responsable.

• La durada d’aquest compromís s’estableix pel dia 7 i 8 de juny de 2019.

• La persona voluntària està obligada a complir els horaris i les normes fixades per l’organització.

• La persona voluntària es compromet a mantenir la confidencialitat de les informacions que pugui obtenir de les persones beneficiàries, conegudes en el marc de la seva tasca.

• L’entitat té contractada una pòlissa d’assegurances amb ARÇ perquè el voluntariat estigui cobert dels riscos derivats de l’activitat que duu a terme i dels danys que, involuntàriament, pugui causar a terceres persones per raó de la seva activitat.

• Tant la persona voluntària com l’entitat poden rescindir aquest conveni quan alguna de les dues parts ho cregui necessari.

Inscripcions de persones voluntàries aquí

L’Economia social i Solidària (ESS) formula una proposta de transformació social a través de la democratització de l’economia, l’autogestió del treball, la priorització de les persones per sobre del capital i les relacions basades en la cooperació i la sostenibilitat de la vida. Acull totes les pràctiques econòmiques orientades a les necessitats humanes, gestionades de forma participativa i democràtica, i social i ecològicament responsables.

Aquestes pràctiques estan presentats en tot el cicle econòmic: producció, distribució, comercialització, consum, estalvi i inversió, i conformen el mercat social.

La Ponent FEST, Fira d’Economia Social i Transformadora de Ponent, és un espai de trobada per mostrar a la societat tots els productes i serveis necessaris per cobrir les necessitats de la nostra vida quotidiana a través de l‘Economia Social i Solidària (ESS): habitatge, alimentació, oci, educació, comunicació, tecnologia, serveis a persones i empreses, finances i assegurances ètiques, formació i educació i tecnologia, entre altres.

LA PONENT FEST ES DIVIDEIX EN 2 JORNADES:

Divendres 7 de juny: Jornada tècnica + sessió d’intercooperació.

Dissabte 8 de juny: Acte inaugural + sala d’expositores, tallers i xerrades durant el matí i la tarda. Sopar-celebració amb actuació musical a la nit.

agost 2019

Presentació del vídeo: Les bones pràctiques en la campanya agrària:
(Dijous 8 d'agost a les 11:30h a la sala d’actes Unió de Pagesos de Lleida, C/ Riu Bessos N22.)