Insertdigital és un projecte que treballa per aconseguir millorar les oportunitats de formació i inserció dels joves fomentant les professions vinculades a l’àmbit digital.

Digital imatge de PixabayDigital imatge de Pixabay

25/02/2019

El projecte, que podeu conèixer resumit en aquest document, disposa de 20 places per a joves del Segrià, Les Garrigues, el Plà d’Urgell i l’Urgell. Els joves participants d’Insertdigital realitzaran una formació teòrica i pràctica de 300 hores en transforació digital.

Entre les entitats poden existir necessitats en l’àmbit de les estratègies digitals que podrien una oportunitat per plantejar reptes que els mateixos joves podrien assumir com a part de la seva formació pràctica, una col·laboració que planteja una oportunitat de gran valor pel procés de creixement personal i integració socio-laboral del joves.

El projecte s’iniciarà el mes de març i acabarà el 31 de desembre d’enguany i s'adreça a joves entre 17 i 29 anys, que hagin deixat un cicle formatiu o un grau o l’hagin acabat sense estar-ne contents; o bé joves sense postobligatòria sempre que tinguin les competències bàsiques (autonomia, autodisciplina...) que les permeti seguir una formació online.

agost 2019

Presentació del vídeo: Les bones pràctiques en la campanya agrària:
(Dijous 8 d'agost a les 11:30h a la sala d’actes Unió de Pagesos de Lleida, C/ Riu Bessos N22.)