La Coordinadora d'ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida disposa de nova junta directiva després que així ho hagi aprovat l'òrgan sobirà, l'assemblea de la Coordinadora, portant a terme així el canvi de càrrecs que estableixen els estatuts.

Nova junta directiva de la Coordi. D'esquerra a dreta: Enric Figueres, Pilar Sierra, Paquita Deltell, Montserrat Martínez i Neus SalatNova junta directiva de la Coordi. D'esquerra a dreta: Enric Figueres, Pilar Sierra, Paquita Deltell, Montserrat Martínez i Neus Salat

15/01/2019

L'assemblea ha agraït tant a la junta sortint com a l'entrant el voluntariat i l'esforç en temps i dedicació que suposa formar part de la junta, mentre que la nova junta ha expressat la voluntat de continuar amb el treball colze a colze amb tota l'Assemblea i les 36 entitats que la integren.

Els reptes que hi ha per davant són continuar amb accions basades en l'Enfocament de Gènere i Drets Humans, dues línies de treball fonamentals sobre les quals la Coordinadora treballa fent formació als seus membres des del 2015. Durant el 2019 la Coordinadora també portarà a terme una mirada interna i coherent en l'estructura organitzativa que permeti millorar-ne el funcionament.

En línia amb l'enfocament de gènere, en la nova junta hi ha 4 dones, i la presidència continua recaient en una dona:

Presidència: Montserrat Martínez d’Oxfam Intermón.

Vicepresidència: Enric Figueres, de Garrigues Cooperació Internacional.

Secretaria: Neus Salat, de Fundació Pagesos Solidaris.

Tresoreria: Iñaki Marqués, de Solidaritat, Educació i Desenvolupament.

Ampliada 1: Paquita Deltell, de Mans Unides.

Ampliada 2: Pilar Sierra, de Lleida pels Refugiats.

agost 2019

Presentació del vídeo: Les bones pràctiques en la campanya agrària:
(Dijous 8 d'agost a les 11:30h a la sala d’actes Unió de Pagesos de Lleida, C/ Riu Bessos N22.)