Des de la Secció Sindical d’Ensenyament de la CGT Lleida presenten el curs: “L’economia social i solidària: experiències cooperatives que eduquen” de 30 hores reconegudes pel Departament d’Ensenyament. Constarà de 7 sessions on s’introduiran conceptes teòrics i experiències pràctiques i reals d’economia social i solidària que s’estan duent a terme en les terres de Ponent i la resta de Catalunya.

09/01/2018

La Secció Sindical d’Ensenyament de la CGT Lleida en col·laboració amb la Coordi i la UdL, organitza el curs "L'economia social i solidària: experiències cooperatives que eduquen" del 7 de febrer al 28 de març de 2018, de 17h.30 a 20.30 a la Sala de Juntes de la 3a planta de Rectorat de la UdL.

Aquesta formació de 30 hores reconegudes pel Departament d’Ensenyament, constarà de 7 sessions on s’introduiran conceptes teòrics i experiències pràctiques i reals d’economia col·laborativa que s’estan duent a terme a les terres de Ponent i la resta de Catalunya. Un curs orientat a tot el professorat, especialment al de secundària, i també a totes aquelles persones que tenen interès en com funciona l’economia i quines alternatives tenim. Un curs per contrarestar el discurs oficial de l'Educació Financera Capitalista que s’està introduint als centres educatius.

Dates: cada dimecres des del 7 de febrer fins al 21 de març.

Hora: de 17.30h a 20.30h

Lloc: Sala Juntes de la 3a planta del Rectorat de la UDL (P. Víctor Siurana, 1, Lleida)

Inscripció: 10 euros. Gratuït per afiliació.

Més informació:

cgtenseponent@gmail.com