Un cop més, el #26M no hi haurà democràcia a les urnes. Entre un 13 i un 15% de la població a Catalunya no tindrà dret a participar, a decidir o a ocupar espais de poder en aquestes eleccions. En alguns barris i municipis, el percentatge s'eleva fins al 50%. Això és un #FRAUDEMOCRÀTIC??

14/05/2019

El vot no pot ser un privilegi, ha de ser un dret garantit per a tothom. El #DretaVot de tota la població és indispensable per consolidar i enfortir la democràcia. Si no tothom pot participar, decidir i ocupar espais de poder, la democràcia és feble i parcial. O sigui, no és democracia: és #RACISME d'estat!

El #DretaVot actiu i passiu NO ha d’estar lligat a la #nacionalitat, ha de ser inherent a la persona i, en tot cas, vinculat a la #residència reconeguda via empadronament.

Qui hi guanya amb el silenci d'una part de la societat? Qui governa? Per a qui governa? El racisme impera a les nostres institucions. Canviem-ho! Exigim el #VotxTothom!

Què pots fer tu?

1. Signa el manifest: https://votxtothom.wordpress.com/manifest/

2. Descobreix quins municipis han signat mocions a favor del dret a vot i coneix quantes persones seguiran sense poder votar-hi: https://docs.google.com/…/1BZmW9h44T6ltQu3UA7BdRBw6G4…/edit…

3. Denúncia aquesta vulneració de drets! Fes-te una foto o vídeo amb el hashtag #FrauDemocràtic i penjar-ho a les xarxes. Acabar amb el racisme és responsabilitat de totes!

4. #NoVotisRacisme! I si no vols anar a les urnes, cedeix el teu vot a una persona que vulgui votar i no tingui el dret garantit!

Publicat per SOS Racisme

agost 2019

Presentació del vídeo: Les bones pràctiques en la campanya agrària:
(Dijous 8 d'agost a les 11:30h a la sala d’actes Unió de Pagesos de Lleida, C/ Riu Bessos N22.)