Butlletí
Segueix-nos

Clic

L'Assemblea de la Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida entén que la cooperació transformadora ha d'anar de la mà de la sensibilització transformadora. Per aquest motiu vol fer-se ressò de la Crisi Alimentària Mundial que pateixen principalment els països econòmicament i socialment empobrits; subratllant que "El problema d'avui no és la manca d'aliments sinó la impossibilitat d'accedir-hi".
La Coordinadora d'ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida i l'Associació Cultural Humoràlia organitzen la MOSTRA D'HUMOR GRÀFIC - "Desigualtats" Crida Internacional.
L'objectiu d'aquesta crida és fer una campanya de sensibilització dirigida a la societat utilitzant l'humor gràfic com a gènere periodístic visual de denúncia i de compromís cívic, pretenent contribuir a la reflexió i a l'acció sobre els 8 Objectius de Desenvolupament del Mil·lenni (ODM) marcats per les Nacions Unides el setembre de l'any 2000 i els quals s'haurien d'assolir l'any 2.015.
Recull fotogràfic d'activitats 2010.
Recull fotogràfic d'activitats durant el 2009.
La Coordinadora d'ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida i l'Associació Cultural Humoralia organitzen la Mostra d'humor gràfic "Dibuixant lo nou mil.lenni" Crida Internacional.
Reconeixement-No comercial

imaginaIS