[Celebració] La Botiga de Comerç Just

20 octubre, 2022
19:00h
Dr. Fleming núm 19 de Lleida

Oxfam Intermon i Càritas Diocesana de Lleida: estem de celebració!

Parlament commemoratiu a càrrec de:

  • Rafael Allepuz, director de Càritas Diocesana a Lleida
  • Franc Cortada, director general d’OXFAM Intermon
  • I comptarem amb la presència de Salvador Giménez Valls, Bisbe de Lleida

Actuació musical en directe del grup camerunés Narrow Choir Grup.

I per descomptat comptarem amb una degustació dels nostres riquíssims productes de comerç just.

A totes les persones que assistiu es donarà un petit obsequi de record d’aquesta celebració.

 

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida

By midgard