Cicle de Cinema i Drets Humans 2021

Gènere i canvi climàtic
9 novembre, 2021
De 18:00 a 20:00h
Sala de videoconferències de l’Edifici del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera (Campus de Cappont).

PROJECCIONS I CONFERÈNCIES

“Retratos del campo: Mujeres de Tierra y Agua”, Climalab, 2020, 26 minuts.

El documental posa de manifest la relació existent entre el canvi climàtic, el gènere i la ruralitat a través dels relats de persones de diferents edats del camp colombià. Integra una reflexió sobre els impactes associats als canvis del clima com sequeres, gelades, inundacions i altes temperatures que cada vegada són més freqüents i intenses en tot el país i afecten més greument als territoris i poblacions vulnerabilitzades.

Sara Cuentas Ramírez| Periodista, investigadora social i feminista descolonial.

Veure Tríptic del Cicle de Cinema i DDHH 2021

Per motius d’aforament és necessària inscripció prèvia a: cooperacio@udl.cat
També es podrà seguir per streaming.

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida

By midgard