El youtuber, instagramer i tiktoker, Long Li Xue, donarà el tret de sortida al nou itinerari de comunicació de l’Escola de Formació de la FCVS
TikTok és una de les xarxes socials més grans i usades actualment, convertint-la en la preferida dels joves i que, a més, està revolucionant el màrqueting digital. El youtuber, instagramer i tiktoker, Long Li Xue, amb prop de 147.000 seguidors a TikTok, ens aproparà la xarxa social TikTok a les entitats per mostrar-nos les claus d’èxit per posicionar la marca de l’entitat i per crear continguts que connectin amb el públic.
Què aprendràs en aquest curs
La càpsula formativa sobre TikTok està pensada perquè les entitats socials -tant aquelles més grans que ja compten amb un perfil en aquesta xarxa com les que no en tenen- aprenguin a crear i difondre-hi continguts, coneguin quins avantatges els hi pot aportar a nivell comunicatiu i com poden publicar continguts creatius que arribin a viralitzar-se. A més, es mostraran exemples de bones campanyes de comunicació a TikTok, i s’analitzaran les claus d’èxit per posicionar la marca de l’entitat i per elaborar continguts que connectin amb el públic.
Inscripcions
Omple el formulari d’inscripció
A qui s’adreça
S’adreça a les persones tècniques dels departaments de comunicació d’entitats socials i aquelles que, tot i no ser expertes en comunicació, han assumit algunes tasques d’aquest lloc de treball o tenen interès per la temàtica.
Preu
5 euros per a entitats federades i 10 euros per a no federades