[En línia] Taula Rodona: La revolta dels presos socials

23 febrer, 2021
19:30h
En directe al canal de Youtube de Empatik Films

Amb motiu de la recta final de la campanya de micromecenatge del curtmetratge Pocos, buenos y seguros, Empatik Films i la Comisión pola Recuperación da Memoria Histórica A Coruña celebraran una taula rodona per presentar el projecte en streaming. Els dos temes principals que abordaran seran la necessitat de recuperar la memòria de la revolta dels presos socials durant la Transició i la possibilitat de qüestionar el sistema penitenciari contemporani mitjançant aquest treball cinematogràfic.

Per a això comptaran amb Agustín Moreno Carmona i Antoine Nieto Galindo, co-fundadors de la COPEL. Tots dos es van conèixer el 1977 durant un motí a l’Hospital Penitenciari de Carabanchel. Estaran acompanyats de César Lorenzo Rubio, autor de Cárceles en llamas. El movimiento de presos sociales en La Transición , historiador y miembro del Grupo de Estudios sobre la Historia de la Prisión y las Instituciones Punitivas; Ales Payá, productor, co-guionista i codirector de Pocos, buenos y seguros; i David Soto, professor de Dret de la Universitat de La Corunya i membre de Esculca: Observatorio para a defensa dos dereitos e liberdades. La taula estarà moderada per David Fernández, periodista i activista social. I després les intervencions dels ponents s’obrirà el debat amb els espectadors que tindran la possibilitat de participar des dels comentaris.

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida

By midgard