POSTPOSAT [Sessió de lectura] Novel·la “Coconut” #lluernes33

Comentarem la novel·la “Coconut”, del nou programa de televisió “El retorn de les lluernes”
2 maig, 2022
18h
Biblioteca pública de Lleida

POSTPOSAT FINS A NOU AVÍS

La biblioteca organitza una sessió de lectura a partir del programa de televisió “El retorn de les lluernes”, un espai de literatura i societat on a cada episodi, un lector anònim explora les curiositats i preguntes que li ha despertat la lectura d’un llibre. En aquesta sessió es comentarà el llibre del primer capítol del programa: “Coconut”, de Kopano Matlwa (Sembra llibres), i tindrà lloc el dia 2 de maig a les 18 h a la biblioteca, coordinada per Carme Casanovas de la llibreria la Fatal.

Les persones interessades en assistir a la trobada, cal que s’inscriguin prèviament a través del formulari web a partir del 25 de març. Les places són limitades.

Un cop confirmada la inscripció, la biblioteca posarà a disposició dels participants exemplars del llibre “Coconut” en préstec per a poder-lo llegir abans de la trobada presencial a la biblioteca.

Paral·lelament, el Servei de biblioteques de la Generalitat de Catalunya ha creat una comunitat virtual a la plataforma Tellfy que acompanyarà el programa. El mateix dia de l’emissió setmanal s’obrirà un club de lectura que correspondrà amb el llibre que es recomana a cada capítol i durant 4 setmanes, un moderador debatrà sobre el llibre amb els participants de la comunitat virtual. Aquesta iniciativa s’ha promogut conjuntament amb la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC).

T’animem a participar a la trobada i a les comunitats virtuals, i també, a gaudir del programa “El retorn de les lluernes”, que s’estrenarà el dia 24 de març a les 22.10 i comptarà amb la participació de la nostra companya Anabel Ramos i de Maite Alarcón, ambdues coordinadores de grups de lectura de la biblioteca.

Informació de l’activitat:
Sessió sobre “Coconut”, de Kopano Matlwa
Moderador: Carme Casanovas de Llibreria la Fatal
Inscripcions: a partir del 25 de març
Trobada a la biblioteca: dilluns 2 de maig a les 18h

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida

By midgard