[Webinar] Identificacions per perfil racial: Una ofensa per a la seguretat ciutadana?

Les identificacions per perfil ètnic i racial són una pràctica normalitzada tot i estar prohibides per la legislació internacional de drets humans.
2 desembre, 2021
17:00h
Canal de youtube de l'IDHC

Les identificacions per perfil ètnic i racial són una pràctica normalitzada tot i estar prohibides per la legislació internacional de drets humans. Una de les múltiples violències que es produeixen a les ciutats en nom d’una seguretat malentesa, basada en models securitaris que, lluny de protegir els seus habitants, lesionen els seus drets.

Al webinar analitzarem qui duen a terme i qui pateixen aquestes pràctiques a les ciutats catalanes i mexicanes. Una comparativa de dues realitats que ens permeti extreure’n conclusions per continuar avançant cap a un model de seguretat basat en els drets humans i la cultura de pau.

Veure programa

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida

By midgard