Categoria: Administració
Lloc de treball: tècnic/a superior
Subgrup/categoria: A1
Nivell: 21
Horari: especial
Unitat: Direcció General de Cooperació al Desenvolupament
Localitat: Barcelona
Centre de treball: Via Laietana, 14
Requisits de participació
- Fase 1: prioritàriament, personal amb vinculació de funcionari de carrera de l’escala superior d’administració general del cos superior d’administració de la Generalitat de Catalunya
- Fase 2: excepcionalment, tal com estableix l’Acord del Govern de 13 de juny de 2017, sobre criteris per a la formalització de nomenaments i contractacions de personal temporal en l’àmbit de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic, en el cas que no es presenti cap persona funcionària que compleixi els requisits d’ocupació, també es tindran en compte les sol·licituds de les persones que compleixin els requisits següents:
- Disposar de la titulació d’accés al cos superior d’administració de la Generalitat de Catalunya.
- Disposar del certificat de nivell de suficiència de català (nivell C1) o equivalent.
- Complir els requisits que, amb caràcter general, estableixen els articles 56 i 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (TREBEP).
D’acord amb l’article 1.4 del mateix Acord del Govern, no es podrà nomenar o contractar personal temporal amb vincle vigent que no hagi prestat serveis, com a mínim, durant sis mesos en la darrera vinculació.
Funcions
- Donar suport tècnic i fer el seguiment de les relacions i agenda institucionals amb el conjunt dels actors de la cooperació al desenvolupament de la persona titular de la Direcció General de Cooperació al Desenvolupament.
- Donar suport tècnic i fer el seguiment de la interacció de la Direcció General de Cooperació al Desenvolupament amb l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament, la Direcció General d’Acció Exterior, i amb la Direcció General de la Representació del Govern a l’Exterior i de la Unió Europea.
- Elaborar i revisar informes, dades, documentació, i propostes de paraula, en suport a l’agenda institucional de la persona titular de la Direcció General de Cooperació al Desenvolupament.
- Elaborar i revisar les notes de situació de la Direcció General de Cooperació al Desenvolupament.
- Participar en l’elaboració de l’estratègia, agenda i productes de comunicació de la Direcció General de Cooperació al Desenvolupament.
- Elaborar i fer el seguiment de les publicacions de documents elaborats per la Direcció General de Cooperació al Desenvolupament.
- Gestionar eventualment determinats projectes o línies de treball pròpies de la DGCD.
- Qualsevol altra funció vinculada al mandat de la Direcció General de Cooperació al Desenvolupament que li pugui ser encomanada.
A més, les pròpies del cos o l’escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l’ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997, de 31 d’octubre, pel qual s’aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública).
Aspectes a valorar
- Coneixements i experiència en cooperació al desenvolupament.
- Coneixements i/o experiència en relacions institucionals.
- Coneixements i/o experiència en comunicació.
- Experiència en les funcions pròpies del lloc o similars.
- Capacitat d’anàlisi i de síntesi.
- Bona comunicació escrita i oral.
- Capacitat de treball en equip.
- Nivell avançat d’anglès i nivell mig de francès.
- Coneixements i experiència en ofimàtica.
Forma d’ocupació del lloc
- Fase I: comissió de serveis en lloc vacant
- Fase II: nomenament de personal funcionari interí, per a un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l’article 10.4 del TREBEP o que se’n pugui acordar el cessament anticipat per les causes establertes legalment o en el mateix nomenament
Participació
El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 20 de febrer de 2023.
Les persones interessades que compleixin els requisits han d’emplenar la sol·licitud mitjançant aquest formulari.
Així mateix, han d’enviar el currículum a l’adreça electrònica provisio.exteriors@gencat.cat i especificar a l’assumpte “EXT014-23 cognoms i nom”.
La presentació de la sol·licitud de participació, d’acord amb l’article 69 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, implica la declaració responsable de la persona candidata que no està inclosa en cap dels supòsits d’incompatibilitat que estableix la legislació vigent o que sol·licitarà, en el termini de 10 dies des de la presa de possessió, l’autorització de compatibilitat, o que exercirà l’opció que disposa l’article 10 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al servei de l’Administració de la Generalitat, i que no està separada del servei de cap Administració pública ni inhabilitada per ocupar càrrecs i funcions públiques.
Les sol·licituds de participació que no arribin mitjançant el formulari esmentat i/o que no incloguin el currículum no es tindran en compte.
Procediment de selecció
- Comprovació dels requisits de participació i anàlisi del currículum per valorar aspectes relatius a la titulació, la formació específica, la trajectòria professional i l’experiència en llocs relacionats amb el lloc de treball objecte de selecció.
- Un cop feta la valoració, es podrà convocar les persones candidates a una entrevista personal i/o prova per ampliar la informació detallada en el currículum.
- Es comunicarà a totes les persones candidates si han estat seleccionades o no per realitzar l’entrevista i/o prova i, en segon lloc, a les persones entrevistades i/o avaluades, si han resultat seleccionades o no.
- Us informem que, respecte de les ofertes de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, en compliment de la lletra e) de l’article 9.1 de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms serà publicat en el web del Portal de la transparència de la Generalitat de Catalunya durant un mes, excepte que exerciu el dret d’oposició informant el gestor de la convocatòria que concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment no publicar-lo.
Informació bàsica sobre protecció de dades personals
Tractament: selecció de personal i provisió de llocs de treball.
Responsable del tractament: Direcció de Serveis del Departament d’Acció Exterior i Unió Europea de la Generalitat de Catalunya.
Finalitat: la gestió dels processos de selecció i provisió de persones candidates a llocs de treball dels quals es fa oferta perquè s’ocupin provisionalment, així com els processos de provisió definitiva que es convoquen mitjançant una convocatòria pública.
Legitimació: missió realitzada en interès públic d’acord amb el títol 5è del text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública, aprovat mitjançant el Decret legislatiu 1/1997. Obligació legal d’acord amb la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern pel que fa a la publicació de les dades al Portal de la transparència de la Generalitat de Catalunya.
Destinataris: les dades es comunicaran als encarregats de tractament que proveeixen, per compte del responsable del tractament, els serveis TIC i els serveis de retirada, trasllat, dipòsit, consulta i destrucció de documentació administrativa, i a altres òrgans de l’Administració pública. Les dades poden ser objecte de publicació al Portal de la transparència de la Generalitat de Catalunya. Les dades no es comunicaran a altres categories de destinataris, excepte en els casos establerts per la llei.
Drets de les persones interessades: per exercir els drets d’accés a les dades personals, rectificació, supressió, oposició al tractament i sol·licitud de limitació, accediu a aquest enllaç: exteriors.gencat.cat/dretspersonesinteressades.
Informació addicional: per ampliar aquesta informació i conèixer-ne els detalls, podeu consultar la fitxa amb la descripció del tractament “Selecció de personal i provisió de llocs de treball”, disponible en el web del Departament d’Acció Exterior i Unió Europea, dins el desplegable corresponent a la Direcció de Serveis: https://exteriors.gencat.cat/ca/departament/proteccio-de-dades/informacio-detallada-tractaments/.
Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
D’acord amb els punts 1.9 i 2.3 de l’Acord de Govern de 13 de juny de 2017, la responsabilitat de la veracitat i coherència del contingut de les ofertes de treball recau en cadascun dels ens que originen l’oferta o de l’òrgan competent de recursos humans de l’òrgan anunciant.