Tenim un somni a l’Àfrica – TUSAA

QUI SOM

Som un grup d’estudiants de diferents carreres de Ciències de la Salut que constituïm una ONG anomenada TUSAA: “Tenim un somni a l’Àfrica”. La gran majoria de nosaltres pertanyem a la Universitat de Lleida (UdL), encara que també comptem amb estudiants d’altres universitats.

L’ONG sorgeix de la necessitat de crear una organització des de la qual poder dur a terme el projecte principal pel qual hem començat a treballar, salut maternal a Rwanda. Tot i que no descartem que amb el temps puguem abastar altres projectes i anar creixent junts com a organització sense ànim de lucre i destinada a la cooperació i ajuda internacional.

Així doncs, TUSAA és una ONG formada íntegrament per estudiants, aconfessional, sense ànim de lucre i apolítica, constituïda per a l’ajuda en temes vinculats a la sanitat al tercer món que s’inicia en el tema de la Salut Maternal a Rwanda.

QUÈ FEM

TUSAA és una associació privada amb vocació internacional. L’associació reuneix majoritàriament als estudiants del sector sanitari i està oberta a altres professionals útils a la seva missió.

L’objectiu de TUSAA és la promoció i prevenció de la salut maternoinfantil respectant en tot moment la dignitat humana i establint en la mesura del que és possible la capacitat de cada persona per prendre les seves pròpies decisions.

Per aconseguir aquest objectiu, TUSAA proporcionarà els mitjans tècnics necessaris i es compromet a actuar com a testimoni de la situació de les poblacions en les que porta a terme activitats pròpies.

Per tant, les accions de TUSAA tenen com a fi aconseguir una millora de la salut maternoinfantil mitjançant la facilitació de material sanitari a la població rural rwandesa; podent, en mesura del que és viable, dirigir les seves activitats cap a altres àmbits de la salut en funció de les necessitats de la població.

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida

By midgard