VOLS – Voluntariat Solidari (Delegació Lleida)

Pl. Joan XXIII, 2 CP 25001 Lleida
lleida@ongvols.org

VOLS és una associació sense ànim de lucre per a la cooperació i la solidaritat amb els infants i joves dels països en vies de desenvolupament. Va néixer el 1991 com a fruit de la promoció del voluntariat social i cristià i la col·laboració de joves d’ambients salesians de Catalunya en projectes concrets en països del sud.

La nostra associació té com a objectiu millorar les condicions de vida de les persones desfavorides des del camp de l’educació.

L’entitat persegueix els següents objectius:

• Donar suport a projectes de desenvolupament al sud.
  • Promocionar el voluntariat local i internacional.
  • Treballar des de l’Educació pel Desenvolupament per contribuir a un món més just.
  • Promoure especialment entre els joves la participació activa per lluitar contra les desigualtats Nord vs Sud.

Vols compta amb més de 450 voluntaris i uns 300 socis i és present a diferents punts del territori on hi ha presències salesianes. Seu a Barcelona – Plaça d’Artós, delegacions a: Mataró, Sabadell, Terrassa, Lleida, Osca, Ciutadella de Menorca, Sant Boi de Llobregat i Barcelona-Navàs.

Facebook: https://www.facebook.com/ongvols
Twitter: https://twitter.com/ongvols
Isuu: https://issuu.com/vols-voluntariatsolidari
Youtube: https://www.youtube.com/user/ongvols

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida

By midgard