Fes-te amic de la Coordinadora

La Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida agrupa entitats que treballen en cooperació i solidaritat amb persones i pobles empobrits del planeta. La Coordinadora neix per promoure una acció conjunta que persegueixi la justícia social.

QUÈ
fem?

Promoure el treball conjunt de les ONGD i aMS de Lleida, impulsar la participació d’altres sectors socials organitzats i enfortir així el teixit de la societat civil de Lleida. Vetllar perquè les administracions i altres organismes garanteixin una solidaritat eficaç, transparent i transformadora. Promoure programes per sensibilitzar la societat sobre la realitat de les persones i pobles empobrits econòmicament i socialment.

"estalvia't injustícies, inverteix en valors"

La col·laboració va encaminada a l’impuls de les següents línies de treball:

1Vetllar i exigir unes polítiques de cooperació i solidaritat transparents, justes i transformadores.

2 Promoure programes de sensibilització dirigits a la societat sobre les causes de la pobresa promovent la participació activa i responsable de les persones.

3 Promoure un treball cooperatiu amb la resta de societat civil organitzada per enfortir el teixit associatiu mitjançant la coorganització d’actuacions de desenvolupament, emergència, sensibilització, denúncia, incidència política, investigació i reflexió.

4 Promoure el suport a les ONGD i Moviments Solidaris de la demarcació de Lleida vertebrant el seu treball amb altres
actors del sector de la Cooperació en pro d’una societat més justa i integradora.

Si vols contribuir a transformar realitats injustes, truca’ns al 973 268 278, escriu-nos a participa@coordinadora-ongd-lleida.cat o visita’ns.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida

By midgard