[rank_math_breadcrumb]

Mogudes per la pau

L’armament nuclear, l’OTAN 2022, obstacles per la pau

El 22 de gener de 2021 va entrar en vigor el Tractat sobre la Prohibicaió d’Armes Nuclears, el TPAN. Va ser aprovat el 2017 en una Assemblea General de Nacions Unides. Aquells països que disposen d’armes nuclears o que formen part de l’OTAN no van assistir a la votació d’aquest tractat. Amb això van evitar haver de votar en contra o abstindre’s.

Continuar llegint...
Mogudes per la pau

La despesa militar mundial supera els 2 bilions de dòlars per primer cop

El total de la despesa militar mundial va créixer un 0,7 % en termes reals el 2021, i va arribar als 2,113 bilions de dòlars. Els cinc països que van gastar més van ser els Estats Units, la Xina, l’Índia, el Regne Unit i Rússia, que plegats van representar el 62 % de la despesa, segons les noves dades de despesa militar mundial fetes públiques avui per l’ Stockholm International Peace Research Institute (SIPRI).

Continuar llegint...

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida

By midgard