SAC SOLIDARI

El Sac Solidari de la Coordinadora d’ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida és un projecte que té per objectiu organitzar i difondre  materials de Sensibilització i Educació per al Desenvolupament. El Sac Solidari està dirigit a tots els agents de l’educació,  centres d’educació formal i no formal, cooperants, entitats solidàries, ONG, administracions, i públic en general.

A més de ser un catàleg amb un ampli ventall de materials i recursos, el Sac Solidari és també una eina d’assessorament  didàctic per als diferents agents d’Educació per al Desenvolupament. Si no trobes el material que necessites a través del cercador truca’ns, envia’ns un correu o visita’ns i t’ajudarem a trobar el material que més et convingui.

Temàtica
Tipus de recurs
Nivell educatiu
Fundació per la Pau
Publicacions
Centre Delàs d'estudis per la pau, IDHC, Escola de cultura de pau
Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida
Veterinaris Sense Fronteres - Justícia Alimentaria Global Web
Coordinadora d'ONG solidàries de Girona
Exposicions
Associació LIKA
Coordinadora d'ONG solidàries de Girona
Fundació Pagesos Solidaris
Servei Civil Internacional
ACNUR
Audiovisuals
Rosalux Andina
Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida