1 diferent 1 Activitats per comprendre i combatre la desigualtat social

Categoria: Jocs i dinàmiques
Temàtica: Exclusió Social, Accés a l’educació primària, Accés a l’alimentació i a l’aigua, Drets laborals, Cooperació Internacional, Igualtat de gènere, Drets humans
Tipus de recurs: Unitat Didàctica, Maleta Pedagògica, Publicació
Nivell educatiu: Primer cicle de primària, Segon cicle de primària, Tercer cicle de primària, Primer cicle de secundària, Segon cicle de secundària, Batxillerat, Persones adultes
Formats i mides Llibre que inclou un total de 48 activitats.
Idioma català
Entitat Fundació Escolta Josep Carol
Telf. entitat 973268278
Email entitat sensibilitzacio@coordinadora-ongd-lleida.cat
Observacions: Tenim el llibre disponible a la Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida. Per adquirir-lo en prèstec, cal contactar la Coordinadora

La societat està sotmesa a canvis constants, transformacions que desafien la capacitat d’adaptació de qui educa a l’hora de preparar els infants i joves de cara al seu futur, ja sigui a l’escola, a l’agrupament escolta o a l’esplai.

TAMALI. Recursos per educar en valors  és una col·lecció de recursos pedagògics pensada per facilitar la tasca de professorat. caps escoltes i monitors i monitores. Cada volum de la col·lecció  aporta recursos i dinàmiques per a una temàtica concreta amb una proposta metodològica per a quatre etapes educatives, abraçant dels 6 als 18 anys.

Des que el món és món i les persones, persones, hi ha exemples de societats on la desigualtat (i no la diferència o la diversitat) no ha existit, o s’ha cambatuta de manera eficaç.

Amb aquesta premissa el llibre que us presentem analitza àmplicament  el concepte de desigualtat, fent especial referència a aquella que té l’origen en la distribució desigual dels recursos. Ho fa trencant amb tòpics i aportant una sèrie d’exemples que ajuden a comprendre les peculitaritats de la desigualtat social en el món actual. El llibre ofereix a més una sèrie d’activitats per realitzar amb infants i joves que tracten la temàtica sense complexos i amb una metodologia que potencia no només el coneixement i la comprensió, sinó també el compromís, la’cció i la implicació com a actituds vitals davant les injustícies socials.

Clica aquí per consultar el material

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida