Categoria: Audiovisuals
Temàtica: Accés a l’alimentació i a l’aigua, Cooperació Internacional, Comerç just i consum responsable, Drets humans, Persones refugiades
Tipus de recurs: Audiovisual
Nivell educatiu: Segon cicle de secundària, Batxillerat, Persones adultes
Formats i mides documental de 20 minuts
Idioma castellà
Durada 20 min
Entitat UAWC y la Fundación APY (Franja de Gaza)
Telf. entitat 973268278
Email entitat sensibilitzacio@coordinadora-ongd-lleida.cat
Temàtica: Franja de Gaza

20, 12, 6, 3 milles nàutiques. Els pescadors palestins de la Franja de Gaza veuen com l’àrea de treball es redueix cada vegada més. Els seus vaixells van i venen al canto de la costa, pesquen el poc peix que troben en unes aigües altament contaminades. Es guanyen la vida entre límits canviants, que l’exèrcit israelià imposa a trets de pistola. El mar, que sempre els ha donat de menjar, ara té portes que no poden creuar.

Clica aquí per veure el documental

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida