Això és EPD – Audiovisuals

Categoria: Audiovisuals
Temàtica: Exclusió Social, Accés a l’educació primària, Sostenibilitat ambiental, Accés a l’alimentació i a l’aigua, Drets laborals, Banca Ètica, Cooperació Internacional, Comerç just i consum responsable, Igualtat de gènere, Drets humans, Pau i no-violència, Persones refugiades, Persones migrades
Tipus de recurs: Audiovisual
Nivell educatiu: Tercer cicle de primària, Primer cicle de secundària, Segon cicle de secundària, Batxillerat, Persones adultes
Formats i mides Audiovisuals online
Idioma català, castellà, anglès
Entitat QUEPO
Telf. entitat +34 931 867 511
Email entitat info@quepo.org
Temàtica: Diverses temàtiques

Aquesta eina és una proposta didàctica d’Educació per al Desenvolupament dirigida a docents universitaris i articulada en 10 temes al voltant dels quals s’organitzen els continguts per a facilitar al màxim l’ús de l’eina. Es tracta d’una eina basada en el format vídeo, facilitant el debat i la reflexió a l’aula mitjançant el visionat d’audiovisuals. També es proporciona un ràpid accés als continguts teòrics que complementen el material audiovisual. El núvol de tags o paraules clau presenta tots els subtemes tractats a cada àrea temàtica.

Totes les seqüències audiovisuals consten de tres vídeos, amb una durada global de 20 minuts aproximadament, que estableixen un diàleg entre ells:
-Un vídeo de presentació, on s’exposa de manera genèrica la qüestió a tractara partir del tema desenvolupat a    l’audiovisual. Té un paper introductori o de contextualització.

-Un vídeo de contrast, que presenta el mateix tema, però d’una altra manera, sota un punt de vista més inesperat o des de la controvèrsia, per tal d’estimular la reflexió i el debat.

-Un vídeo de proposta, amb accions en positiu on s’ensenyen maneres alternatives de donar una solució a la problemàtica plantejada, bé sigui des d’una perspectiva de denúncia, d’acció individual o col·lectiva, des d’un projecte de desenvolupament sostenible o des de l’activisme creatiu.

Els vídeos poden trobar-se online, ordenats per temàtiques, al recurs AIXÒ ÉS EPD de QUEPO

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida

By midgard