DIVERSUM TERRA – Daus Històries Families interculturals

Categoria: Jocs i dinàmiques
Temàtica: Exclusió Social, Drets humans, Persones refugiades, Persones migrades
Tipus de recurs: Jocs i dinàmiques
Nivell educatiu: Infantil, Primer cicle de primària, Segon cicle de primària
Formats i mides Daus mida 14x10x3,5cm
Durada 1 hora i 30 minuts
Entitat Fundació Pagesos Solidaris
Email entitat bcardo@pagesossolidaris.org
Temàtica: Interculturalitat

Aquest joc consta de sis daus amb imatges i icones en cadascuna de les seves cares, un total de 36 idees que barrejades poden generar multitud de combinacions i infinites històries diferents.

Una nen/a és l’encarregat/da de tirar els daus de famílies interculturals. Explica a la resta de les companyes les imatges que han sortit, i tot seguit inventa una història amb les 6 imatges dels daus. En el joc poden participar una o més jugadores, o en un grup nombrós de jugadores es pot optar per que cadascú continuï la història on l’anterior l’ha deixat.

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida