Drets Humans – el nostre món, la nostra dignitat, el nostre futur. – Humoràlia 2015

Categoria: Exposicions
Temàtica: Drets humans, Objectius de desenvolupament del mil•lenni
Tipus de recurs: Exposició
Nivell educatiu: Primer cicle de secundària, Segon cicle de secundària, Batxillerat, Persones adultes
Formats i mides - Catàleg amb paper de 25 pàgines - 50 plafons de cartró ploma A3
Idioma català
Entitat Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida
Telf. entitat 973268278
Email entitat sensibilitzacio@coordinadora-ongd-lleida.cat
Temàtica: Drets Humans

La Coordinadora d’ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida i l’Associació Cultural Humoràlia organitzen la MOSTRA D’HUMOR GRÀFIC – el nostre món, la nostra dignitat, el nostre futur.
La mostra té per objectiu fer una acció de sensibilització dirigida a la societat per promoure que els Drets Humans siguin una realitat per a totes les persones. L’art gràfic és un gènere periodístic visual de denúncia i de compromís cívic que pretén contribuir a la reflexió, en aquest cas sobre els drets humans; el nostre món, la nostra dignitat, el nostre futur.
Considerem els drets humans com la base en la qual podem començar a construir un món més just, més igualitari i més digne per a totes les persones que l’habiten. Només amb base als drets humans podem començar a dibuixar un futur.

Podeu veure una mostra de l’exposició aquí

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida

By midgard