Seriosament, 25 arguments per la Pau

Categoria: Exposicions
Temàtica: Pau i no-violència
Tipus de recurs: Exposició
Nivell educatiu: Primer cicle de secundària, Segon cicle de secundària, Batxillerat, Persones adultes
Formats i mides 25 cartells a tot color de 38 cm d'amplada per 66 cm d'alçada
Idioma català
Entitat Fundació per la Pau
Telf. entitat 973268278
Email entitat sensibilitzacio@coordinadora-ongd-lleida.cat
Temàtica: Pau i No violència
Observacions: L'exposició està disponible a la Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida. S'ha de sol·licitar a la Coordinadora.

Aquesta exposició pot ser perillosa. Potser et farà pensar. Conté 25 idees que ens poden ajudar a construir una Cultura de Pau i 25 magnífics cartells a tot color plens d’enginy, il·lustrats per 25 dels millors humoristes gràfics del nostre país i alguns de fora. Compte! Et podria fer canviar de parer… i podries començar a pensar que la pau és possible.

Podeu veure una mostra de l’exposició aquí

Podeu consultar els 25 arguments per la pau de Fundipau aquí

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida