Stop Rumores. Una guia per combatre els rumors falsos sobre persones migrades

Categoria: Jocs i dinàmiques
Temàtica: Exclusió Social, Drets humans, Persones migrades
Tipus de recurs: Publicació
Formats i mides Manual en format pdf de 30 pàgines
Idioma castellà
Entitat Federación Andalucia Acoge

El manual “Stop Rumores” consisteix en un resum de la informació que permet desmuntar alguns rumors sobre persones migrades i la millor forma per a rebàtrels. Es tracta només d’alguns dels arguments que permeten combatre creences i falces idees sobre el col·lectiu migrat, una primera eina per a l’Agent Antirumor.

Podeu descarregar la guia aquí:

Manual-stop-rumores-2019

Trobareu més recursos contra els rumors a la pàgina web de Stop Rumores

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida

By midgard