Ultimátum evolutivo

Categoria: Audiovisuals
Temàtica: Comerç just i consum responsable
Tipus de recurs: Audiovisual
Nivell educatiu: Infantil, Primer cicle de primària, Segon cicle de primària
Formats i mides clip de dibuixos animats
Idioma castellà
Durada 10 minuts
Entitat SETEM València
Telf. entitat 691 80 43 26 / 96 315 35 05
Email entitat setemcv@setem.org
Temàtica: Consum Responsable

Ultimatum Evolutivo és un curtmetratge realitzat per la ONGD setem comunitat valenciana i el director guanyador de dos Goyas, Palbo Llorens. Aquest curt forma part d’un projecte de sensibilitzacio amb el que SETEM preten conscienciar sobre les causes i conseqüències del consum irresponsable i apropar-nos a alternatives positives al nostre abast.

Per veure el vídeo clica aquí

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida