Viure en Deutecràcia

Categoria: Exposicions
Temàtica: Banca Ètica, Comerç just i consum responsable, Drets humans
Tipus de recurs: Exposició
Nivell educatiu: Primer cicle de secundària, Segon cicle de secundària, Batxillerat, Persones adultes
Formats i mides Exposició de 8 panells en format Roll-up
Idioma català
Entitat Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida
Telf. entitat 973268278
Email entitat sensibilitzacio@coordinadora-ongd-lleida.cat
Temàtica: El deute i la Globalització

Aqusesta exposició ha estat creada des de la Plataforma Auditoria Ciutadana del Deute (PACD) “No Devem! No paguem!”, amb el suport i participació de l’Observatori del Deute en la Globalització (ODG).

La PACD és un moviment ciutadà que va nèixer el 2011 i el seu objectiu és evidenciar la il·legitimitat del deute a través d’una Auditoria Ciutadana. Considerem com a deute il·legítim aquell que ha contret un govern però que no ha servit per a benefici de la població, i que alhora s’ha fet servir com a justificació per aplicar les polítiques d’austeritat. Per tant, la PACD en última instància aspira a generar la força necessària per no pagar el deute il·legítim.

Aquí podeu veure una mostra de l’exposició

Butlletí electrònic

Rep tota l’actualitat i informació d’interès directament a la teva bústia de correu electrònic. Periòdicament rebràs un altre punt de vista sobre la realitat social que vivim totes i tots.

Responsable del tractament: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l’Usuari i enviar el butlletí de notícies. Legitimació del tractament: Consentiment de l’interessat/da. Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d’obligacions legals. Destinataris: COORDINADORA DE ONGD I ALTRES MOVIMENTS SOLIDARIS DE LLEIDA i prestadors de serveis o col·laboradors. Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: participa@coordinadora-ongd-lleida.cat Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.

La Coordinadora

La Coordinadora és una agrupació que reuneix entitats conegudes com a ONGD i altres Moviments Solidaris presents a Lleida que treballen en cooperació i solidaritat internacional amb les persones i pobles empobrits del planeta, i que expressen el desig i la voluntat de promoure l’acció conjunta de cara als objectius que els són comuns.

AMB EL SUPORT

I LA COL·LABORACÓ

Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida